Thursday, January 24, 2013

Rocker dan R&B

Siapa kata seorang rocker tak boleh dengar R&B? Secara jujur, aku juga suka dengar lagu sebegini mostly ketika memandu kereta. Buat yang selalu stress ketika memandu, aku sarankan pasang lagu ni ketika saat-saat kecemasan dan diwaktu jam.

Ini adalah 10 list artis R&B dan nama track yang masih dalam senarai ipod dan mp3 kereta aku. (Bukan mengikut turutan nombor kesukaan)

1. Eric Benet
 Track name : Hurricane



2. Alicia Keys
 Track name : If I Ain't Got You, You Don't Know My Name



 3. Mariah Carey
 Track name : Angel's Cry



5. Mario Winans
 Track name : Let Me Love You



 5. Keyshia Cole
 Track name : Love, Falling Out



 6. Mary J. Blige
 Track name : Be Without You



 7. Ne-Yo
 Track name : I'm In Love



 8. Monica
 Track name : Love All Over Me



 9. R.Kelly
 Track name : Wonderful



 10. Ashanti

 Track name : Things You Make Me Do, Body On Me




11. Usher
 Track name : Same Girl, U Got It Bad


ps : Semalam aku download cerita "The Passion of Christ" tahun 2004. Cerita pasal Jesus kena salib. Aku sarankan tengok sebab menarik dan dalam cerita tu ada Monica Bellucci. Jangan terpesong akidah sudah

3 comments:

  1. what was so wrong w ur blog? Gambar takleh tgk langsung ni. baru je nak release tension skit nak bca blog kau. tiba-tiba jadi makin tension ada lah.. lai lai lai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita dia, phone aku sync dgn segala gambar dalam blog ni. Then aku delete thru phone but then dia delete sini juga. sekarang aku tak tau macam mana nak repair

      Delete