Tuesday, March 10, 2009

hujan

aku suka hujan. bukan band hujan yang diketuai noh tu.(aku bukan pengkritik band hujan).. maksud aku hujan yang betul. tiap2 kali hujan, banyak idea yang ingin aku curahkan melalui lagu2 bernada melankolik. aku pun x tahu kenapa mesti hujan baru aku ade idea, hahaha. biasa la.. hujankan rezeki. dan pada waktu hujan jugak, aku suka memerhati manusia2 disekitar aku. kadang2 pelik, kadang2 menarik, kadang2 sedih. setiap emosi mereka seakan-akan memberi aku ilham untuk berkarya. semua yang aku fikir, aku catat dalam buku biru aku yang penuh dengan benda2 mengarut. haha. Next week, aku ade biro tatanegara. so, seminggu aku kene pegi Meru, Klang. aku x pernah lagi pegi camp btn ni. so, aku harap menarik n Meru xde la masalah.

ps: to Iskandar Farhan @ Kurt.. selamat hari lahir kawan.. semoga panjang umur dan murah rezeki..peace!

No comments:

Post a Comment