Sunday, September 19, 2010

Gay

Melepak seorang diri di airport Dubai ialah salah satu cabaran. Tempat dimana mamat-mamat serban dan minah-minah purdah bergurau senda. Gua yang baru tiba dari Kota Singa agak keletihan kerana kekurangan tidur. Lazimnya gua akan tidur sepanjang perjalanan dan gua hanya buka mata kalau nak ke toilet ataupun ada stewardess ala-ala megan fox datang menyapa gua dengan cara sopan.

Sampai di Dubai, gua bersuai kenal dengan seorang mamat yang juga menunggu penerbangan ke Moscow. Macam-macam juga cerita. Perbualan kami berhenti seketika. Kelihatan ada dua lelaki Arab berhenti didepan kami dan bersalaman sesama sendiri sambil melagakan hidung.

"Thats so gay"

Lelaki yang berbual dengan gua berkata perlahan. Gua hanya buat ekspressi muka 'no comment' dan menuju ke smoking room.

4 comments:

  1. haha . homoviolent ala ala the blood brothers .

    ReplyDelete
  2. please dont change ur blog layout like before these, its make me lost my interest to read ur blog as well i did before.
    stay like this...please...

    hihi

    ReplyDelete
  3. eqa : uish...

    Tora : haha. agak la. memang tradition dia.

    Anonymous : haha, okay.. Thanx reading btw!

    ReplyDelete